3. 12. 2012

Postřehy z práce

Jak už bylo řečeno pracuji v kině na pokladně a odpozorovala jsem pár věcí, některé z nich jsem opravdu nečekala.

  • Očividně je i jednodušší způsob jak vydělat peníze - někoho zblbnout tak že ho okradete a on to vlastně ani nezjistí. Přišel pán, řekl si na co chce jít, když jsem mu na jeho vysokou bankovku vracela poprosil mě jestli bych mu mohla ještě rozměnit a tak dlouho si vymýšlel jaké bankovky chce až jsem mu málem dala o 3 stovky víc. Naštěstí jsem o tomhle slyšela od kolegů takže jsem si to navíc ještě jednou přepočítala, ale jinak by mě opravdu okradl o 3 stovky.
  • Mě do teď přišlo normální, že když najdu lístky do kina tak je dojdu odevzdat, protože logicky je někdo ztratil a bude je postrádat. Jenže jsem asi moc...poctivá? V dnešní době když někde někdo najde lístky dojde je vystornovat že si je koupil, něco mu do toho vlezlo a že by rád své peníze zpátky. Jasně člověk by si ty lístky měl asi víc hlídat, ale mě by tohle teda nenapadlo.
  • "To mi nikdo neřekl!" aneb když si někde splete například čas kdy film začíná může za to taky ta holka co mu lístky prodávala protože mu řekla špatný čas! Krom toho že čas má samozřejmě i na těch lístcích napsaný a hlavně - proč bych mu říkala jiný čas sakra?!
  • Víte jak se říká že má na rande platit chlap? Emancipace nebo bůh ví co způsobila i to že opravdu z drtivé většiny platí ženy i za své partnery. Nebo se "ideálně" začnou hádat a strkají mi peníze oba - i když to je občas docela i vtipný. :D
  • Víte co je opravdu horor? Blížící se partička většinou mladých holek. Zásadně chtějí platit zvlášť a jsou nehorázně líné se podívat po drobných. Takže po nájezdu těchto slečen mi v kase nezůstanou skoro žádné drobné a to je jaksi docela problém. Naopak ještě jsem nezažila že by kluci chtěli platit zvlášť. To jsme opravdu tak líné si to přerozdělit potom? Já jsem většinou s kámoškou domluvená že třeba já  platím lístky a ona jídlo na které vždy před kinem jdeme nebo tak. To že jedna zaplatila o něco víc neřešíme. 
  • Řeklo by se že celebrity mají dost peněz, ale každá celebrita si vezme i tu jednu korunu - samozřejmě je to jejich koruna, ale většina lidí jí tam nechá.
A ideální zákazník? Průměrný tatínek od rodiny. Je pohodový, většinou prohodí nějakej vtípek, nevymýšlí si kraviny a skoro vždy nechává dýško.





2 komentářů:

Tlapka řekl(a)...

Zajímavé postřehy. :) Já teď pracuju v Domě dětí, vedu tam angličtinu (ale pro dospělé). Taky sranda. :D
S kámoškou platíme dohromady, ale je fakt, že u přítele taky občas vzdoruju, že mě nemá furt zvát on. Ale jako správná ženuška si to pak vyřešíme doma, pozvu ho třeba na oběd, který sama uvařím. Před prodavačem nebo třeba servírkou bych se nikdy takhle nedohadovala. :D

Boudicca řekl(a)...

To s tím "zblbnutím" se mi stalo i opačně. Platila jsem 2000 a pokladní mi opakovaně vracela na 1000. Když jsem ji podruhé opravila, tvářila se na mě jak vrah. Tak nevím, jestli bylo záměrem si přebytečný tisíc nechat, nebo jen měla tak blbý den; doufám v to druhé. Každopádně, kreditka je kreditka :D
S kamarádkami většinou platíme každá za sebe, je to jednodušší, než si pak peníze složitě vracet. S přítelem se střídáme; kdo má peněženku po ruce, platí - bez dohadování ovšem :) Bylo by mi hodně blbé, kdyby mě zval pořád jen on.

Okomentovat

Samarka Parker. Používá technologii služby Blogger.
 
;