4. 12. 2012

Nemám doma televizi a žiju!

Ano opravdu! Já nemám televizi! A i když to všichni moji přátelé vědí, stále slýchám otázku "Viděla jsi tu novou reklamu....?" Ne neviděla. A je mi úplně jedno jak hrozně moc byla vtipná nebo stupidní. Občas se mě i někdo zeptá co teda dělám večer když si chci odpočinout. A odpověď je opravdu prostá. Povídám si s přítelem nebo něco tvořím. Upřímně koukat se na televizi mi přijde jako totální ztráta času. Zprávy si čtu na mobilu cestou do školy nebo práce. Když slyším o nějakém novém filmu nebo seriálu tak si ho stáhnu a podívám se na něj kdy chci já a bez obtěžujících reklam. A když mě někdo nezná a slyší že nemám doma televizi tak mi kolikrát ani nevěří, nevěří že takový člověk existuje. 
I když na druhou stranu si myslím zakazovat svým dětem televizi je blbost. Já teda děti samozřejmě nemám, ale pamatuji si na svoje dětství. Měla jsem i svojí vlastní  TV ve svém pokoji a koukala jsem se na ní vždycky o víkendech ráno. Ach ano, pokemony, digimony a další pohádky jsem zbožňovala. A bez toho to moc nešlo, hlavním tématem tenkrát byli právě tyhle pohádky, vyměňovali jsem si kartičky pokemonů a tak. Myslím že bez toho bych byla docela outsider v kolektivu. I když to by dnes asi nehrozilo, dneska se děti předhánějí spíš s tím kdo má lepší mobil. Opravdu nechápu rodiče, kteří svým dětem, které jsou řekněme na prvním stupni základky, kupují telefony v ceně okolo deseti tisíc. Přijde mi to zbytečné. Ale to jsem odběhla od tématu. Chtěla jsem říct že ve chvíli kdy člověk není dítětem a vlastní dětí nemá, televize by mu podle mě chybět neměla. Je spousta jiných i kreativních a zábavných možností co s večerem. 
Jednou si o mě dokonce jedna slečna myslela že jsme tak chudí a proto ji nemáme, nemohla najít žádné jiné vysvětlení a když jsem se jí snažila vysvětlit opravdový důvod tak mi ani nevěřila. 
Naštěstí lidí neumějící nic jiného než večer tupě zírat na televizi a nenapadne je lepší činnost ubývá.

2 komentářů:

Tlapka řekl(a)...

Jedu v tom s Tebou! Jde vidět, že jsme jmenovkyně, když se tak shodneme. :D
Mamka má TV jako zvukovou kulisu, já ji nesleduju skoro vůbec, snad jenom pohádky o Vánocích a sem tam zprávy (no, zprávy... spíš tu Černobulvární kroniku). Případně MS v hokeji, olympiády a Pardubickou. :D

Boudicca řekl(a)...

Taky televizi vůbec k životu nepotřebuji, na zprávy mi stačí internet (ty v TV stejně nestíhám), filmy si stahuji do PC a seriály beru jako ztrátu času. Doma se koukají hlavně na Viasat History/Explorer, tam jsou docela zajímavý pořady, ale osobně mě ani nenapadne si televizi pustit - pořád je co dělat :)

Okomentovat

Samarka Parker. Používá technologii služby Blogger.
 
;