7. 12. 2012

Dětská nevinnost


Když jsem byla malá, vždycky když jsem mohla být na internetu trávila jsem nejvíc času na Alíkovi. Alík.cz je dětský portál. A ano tenkrát na něm byli opravdu pouze děti. Povídala jsem si tam s dalšími dětmi, hráli jsme hry, radili si s našimi strašně velkými problémy - jako že jsem dostala ve škole za 3 a nevím jak to říct mámě a tak podobně. Strašně mě to tam bavilo a máma věděla že tam se mi nic nestane. A jak se to změnilo během asi ani ne deseti let?    >>>
Schválně jsem se tam byla podívat. Už jen při vstupu do chatu musím odkliknout že se nebudu chovat nevhodně - jsem si jistá že dřív tam nic takového nebylo. Ale pak jsem pochopila proč to tam dnes je. Ano, několik místností se "sexem po netu" a podobně. V Poradně dotazy, které rozhodně nepsali malé děti. A ne, nejsem naivní, opravdu tohle by děti nenapsali. Lituju dnešní rodiče, hlavně rodiče holčiček kolem asi 12 nebo 13 let.. Už jsou v pubertě, nenechají si nic zakazovat, resp. zakázat se dá ale o to víc to bude dělat. A pustit jí na internet?  Noční můra. Na všech portálech, které mají nadpis pro děti je víc pedofilů a debilů než dětí. Člověk může jen doufat že má dostatek rozumu. A jestli ji vychovali dobře se dozví až za pár let..



1 komentářů:

Tlapka řekl(a)...

Já tam chodím hrát dodnes Drahokamový důl, vždycky, když se potřebuju odreagovat. :D Ale je fakt, že do diskusí jsem tam nikdy nešla, tak nemůžu porovnávat. Každopádně by mě nepřekvapilo, kdyby to bylo tak, jak říkáš. Nezbývá než šířit internetovou bezpočnost a doufat... :/

Okomentovat

Samarka Parker. Používá technologii služby Blogger.
 
;