14. 12. 2012

Postcrossing! Dopisy z celého světa!

Dneska jsem se dozvěděla o projektu zvaném Postcrossing z blogu Editt. A o co vlastně jde? Posíláte pohledy lidem do celého světa a naopak chodí i vám. Uděláte tak radost pozdravem někomu koho vám náhodně vybere web a zase naopak. >>>
Navíc ten komu jí posíláte o tom neví takže to je vždycky takové překvapení. Když tam jste nový tak můžeme poslat pouze 5 pohlednic za měsíc (pak se to postupně navyšuje) a já jdu dnes svých prvních pět pohlednic poslat! Zatím jsem nadšená, jsem ráda že někomu udělám radost. :) Já budu posílat pohledy Joanně do Polska, Stephanii do Běloruska, Else do Holanska, Tatyaně do Ruska (to bude zábava psát adresu i v azbuce :D) a Karsten do Německa. Tahle zábava asi bere jenom holky, nebo to je možná náhoda že jsem si vylosovala samé mladé slečny :) Navíc se tim docela hezky procvičí angličtina :) Každý tam na svém profilu může napsat jaký pohled by chtěl a popřípadě co by chtěl od vás vědět (většinou něco o zemi, nebo dokonce jedna slečna by chtěla recept na typické jídlo) Já jsem tam napsala že bych chtěla pohled s nějakým panoramatem jejich města a ať napíšou pár slov jejich jazykem :) Samozřejmě to není pro nikoho povinné, ale když už jim chci udělat radost tak každé napíšu to co chce :) Doufám že takhle uvažuje většina, co jsem se koukala na "nástěnky" (kde mají vystavené pohledy které jim přišli) pár lidí tak tam opravdu měli to co si přáli :) 
A jsem fakt hodně zvědavá z jaké země dostanu já svůj první pohled! 


1 komentářů:

Tlapka řekl(a)...

Teda, to vypadá suprově! Odkaz ukládám a až bude trochu víc času, prostuduju! :)
A držím palce, snad se pak pochlubíš. ;)

Okomentovat

Samarka Parker. Používá technologii služby Blogger.
 
;